BOJKOTT

2008-06-10, 20:40:59 / Kategori: Allmänt
Tänkte först kolla på Sverigematchen ikväll, men sedan slogs jag av två saker.
  1. Jag orkar helt enkelt inte vara vaken så länge, eftersom jag nu för tiden verkar vara onormalt morgontrött.
  2. Jag kom plötsligt på hur mycket jag ogillar Zlatan.
Ok då, punkt 2 kanske inte var en godtagbar ursäkt. Men för mig är den det. Visst, Zlampan kan säkert sparka boll jättebra, det vet jag. Men jag tycker att han är alldeles vansinnigt... osympatisk som person. Nu har jag ju aldrig varit på personalfest med Zlampan, men det är det intrycket jag får när jag ser honom på dumburken. En arrogant diva.

Så, nu ska jag först skaffa ett Forex Visakort, och sedan lägger jag mig med Tindrisen och läser en bra bok.
Heja Sverige ändå!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: