BRA HELG SOM KUNDE VARIT BÄTTRE

2008-06-08, 21:10:58 / Kategori: Allmänt
Slänger bara in ett kort inlägg idag, eftersom jag inte tänker fastna framför datorn ikväll som jag brukar. Återkommer imorgon med utförligare rapport.

Helgen har varit ok. Fortfarande helt otroligt fint väder här på västkusten. Igår (lördags) packade vi en jättematsäck och begav oss till Kärradal strand vid Varberg. Jag tyckte det var jätteskönt, och det fläktade så lagom mycket. Sambon och dottern satt påklädda mesta delen av tiden och hackade nästan tänder. Så det blev en betydligt kortare dag där än vad jag hade tänkt mig... Var allt bra sur när jag var tvungen att åka hem.

Idag vid frukosten fick vi ett spontaninfall att åka till Skara sommarland. Hur kul som helst!! Vi sa inte heller något till Tindra, för vi ville överraska henne. Hon blev jätteglad när vi kom fram, och särskilt när hon såg vattenlandet. Hon hoppade genast i och var hur glad som helst.
Efter några minuter skulle jag och hon åka en rutschkana tillsammans. När vi "landade" tappade jag greppet om henne så hon hamnade lite under ytan. Dessutom råkade hon skrapa upp två yttepyttesmå sår på tårna, och det var då katastrofen var ett faktum.
Hon vägrade att bada mer och skulle bara sitta på bänken resten av dagen. Detta var tillräckligt för att jag skulle flippa över, så jag blev asförbannad och packade ihop alla våra saker. Trots flera upprepade förfrågningar så ville Tindra inte bada mer. Man kunde dessutom tro att tårna skulle ramla av, dramaqueen som hon är.

Resultat söndagen - 3 timmars bilresa fram och tillbaka. Ca 1000 kr totalt som vi bokstavligt talat kastade i sjön på 10 min. GAAAHHHH!!!
Need I say more??

Har lite bilder ändå, lägger in dem imorgon. Vi får göra ett nytt försök någon annan gång.

Nu är det dags för skönhetssömn. Även om jag inte behöver den så kan det vara bra att fylla på reservlagret :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: