KLAPPELIKLAPP

2008-06-09, 17:19:37 / Kategori: Allmänt
Applåd och tjo och tjim. Igår ökade jag mina nya besökare med hela 4 st! Fantastico!! Så igår hade jag 10 unika läsare. Är det inte helt underbart?! 10 st, det är ju inte klokt. Nu närmar jag mig Blondinbella, Kenza, Plippa och Ploppa med stormsteg. Not. Men jag har hellre en intressant och kul blogg med 2 läsare, än en ointressant bajsmodeblogg med 1200 läsare. Så det så!

Nu är det spinning. Puh... Later babes!

Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-06-09 / 21:20:04

Håller med dig! Usch för modebloggar. Kan det bli tråkigare??



Fick du se svärdslukare?! Fan. Det fick inte jag. Pajasar, hundar och dansöser i all ära men jag vill se lite mer action. Nån tjej agerade dock kanonkula, hon var tuff! Haha. Nej, men jag hade det jätteroligt där. Glad att jag gick dit trots att jag gick ensam. Patetisk som jag är.



Jodå, du kan få tillbaka din profilbild! Du kan t o m få den i större storlek om du så önskar. Vill du att jag ger dig html koden med beskrivning hur du ska göra isf? Jag får kika lite i min egna kod först bara för jag kan det inte riktigt utantill.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: