MODIGT MEN FÖR SENT

2008-06-10, 18:48:46 / Kategori: Allmänt


Idag fattade jag det stora, vuxna beslutet att ringa till tandläkaren. Obehagligt värre. Men eftersom det är evigheter sedan jag var där, och jag vet att jag har en hel massa saker som måste åtgärdas så tänkte jag ta tjuren vid hornen idag. Har börjat få  lite ont i en tand, och vill inte riskera att förstöra semestern i juli med en sketen tandvärk.


Så, hej och hå, jag letade upp tandläkarens tel nr, och satte mig bekvämt. Hade dessutom skrivit en lista med saker jag ville fråga och saker jag var tvungen att påpeka. Som tex att jag måste få komma till en snäll tandläkare, eftersom jag är så rädd. I mina ögon är tandläkare bara onda människor.
Men, när jag ringer så har jag missat telefontiden med 7 min. TYPISKT! Faktiskt så tycker jag ärligt det, för nu var jag så inställd på att ta tag i saken. Imorgon kanske jag är på slingerhumör igen, och då kanske jag inte ringer. Slingrar mig istället som en boa constrictor i djungelns palmer...





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: