SVERIGE, TACK OCH ADJÖ

2008-06-19, 11:13:29 / Kategori: Allmänt
Sverige sög ju igår. Sicken pyttipanna alltså. Man anade ju utgången ganska tidigt i matchen, så jag följde inte resten så noga. Plockade fram laptopen istället i soffan, och så hittade jag Sex and the city maraton på 3:an som jag kollade på. Allt var bättre än den jäkla skitmatchen.

Idag är det jobb om några timmar, sedan ledigt i 4 dagar. Minisemester, härligt. Kan behövas då jag har åkt på inflammation i handen igen och knaprar Voltaren för fullt.
Tandläkarbesöket igår gick bra förresten, tack för att ni frågar :) Jag kände mig himla mallig där jag låg i stolen när han borrade på som en tok. Blev alldeles yr i huvudet av den grova borren. Så, vips var han färdig och jag var nöjd och stolt. Men då släppte han bomben. Jadu, jag fick gå ner ända in i pulpan på den tanden. Det vi får göra är att rotfylla eller dra ut den.
Eh va?! Jag som trodde vi var färdiga med varandra och att tanden var hel och fin igen. Suck... Dra ut den kan jag inte göra, eftersom jag har en på andra sidan som antagligen ska dras. Kan ju inte bli helt jävla tandlös. Så på onsdag är det återbesök och rotrensning. Ni hör ju själva, rotrensning. Onsdag kommer defintivt inte bli någon lill-lördag för mig inte...

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-06-19 / 23:08:38

Usch, jag drar mig verkligen för tandläkare jag med. Stackars dig, då du äntligen vågat ta tjuren vid hornen så tog det inte heller slut vid ett tandläkarbesök!! :( Varför kan de inte sköta all skiten på en gång så man slipper gå dit flera gånger och pinas flera dagar i förhand då man bara tänker på hur ont det kommer att ta?






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: