Bienvenue, willkommen, welcome!

2008-03-09, 19:29:52 / Kategori: Allmänt
*Fanfarer, champagne, konfetti och fyrverkerier*

Gott folk, håll i hatten och fäll upp kragen, för nu är det invigning av den Karlssonska bloggen numero 2.  Äldsta syrran ska väl inte vara sämre än den yngre, som tydligen skördar stooor succé med sitt bloggande. Släkt och vänner, unga som gamla, bekanta och obekanta människor samlas tydligen runt sina datorer i tid och otid för att läsa om div äventyr och tankar.
Hoppas att någon vilsen själ hittar hit, och även att jag håller blogglågan vid liv, så ni har något att hämta när ni väl kikar in.

Så... Här är jag. Bättre sent än aldrig. Fint folk kommer alltid sist som det heter.

HÅLL TILLGODO MINA DAMER OCH HERRAR!


Lia Florenz
BLOGG: http://mydearbylia.blogg.se 2008-03-09 / 19:32:20

Hej jag har en tävling i min blogg, där du kan vinna
en header!

Om du känner att du är i behov av en ny header
så kan du ju vara med och tävla annars får du ha
en forsatt trevlig söndag! :}

SYRRAN
2008-03-09 / 20:14:08

jag e din första läsare...
Försten till 10 000 läsare vinner.
Klara, Färdiga GÅ!!!!

kram syrran




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: