DAGENS MODERNA KVINNA

2008-05-09, 12:11:01 / Kategori: Allmänt
Vi håller på att lägga trägolv på balkongen här hemma. Igår var vi och köpte brädor som skulle kapas till passande längd.
Detta har jag precis roat mig med. Fram med sticksågen vi lånade av pappa, och sen var det bara att tuta och köra. 10 plankor som skulle kapas på två ställen. Jobbigare än jag trodde, fick alldeles ont i handlederna. Men nu är det gjort!
Älsklingen vet inte om att jag har gjort det. Han tror att han ska kapa dem när han kommer hem, och sedan börja skruva ihop dem. Tänk, vilken älskvärd flickvän han har :)

När jag var färdig med sågandet borstade jag av mig dammet och satte mig och plockade ögonbrynen. Nu ska jag måla tånaglarna. Snacka om multifunktionell. Som värsta schweiziska armékniven.

Josephine
BLOGG: http://mumintroll84.blogg.se 2008-05-10 / 18:15:43

Nämen hej! Här var det ändrat! Snyggt:) Hoppas du också får en trevlig helg, själv bara jobbar jag, suck..

Har ni också haft fint väder?

Josephine
BLOGG: http://mumintroll84.blogg.se 2008-05-11 / 15:42:17

OJ Liseberg låter härligt! Dit skulle jag nog någongång vilja åka till..Var det skoj?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: