BRRRRR

2008-11-17, 08:59:30 / Kategori: Allmänt
Idag var det minsann kallt ute. Nästan 4 minusgrader när jag gick upp. Ve och fasa, har ju inte hunnit köpa vinterkläder till Tindrisen än. Måste försöka göra det under dagen så att hon har imorgon. Om jag hittar pengar under en sten vill säga. Sambon glömde ta med sin lilla bankdosa när han åkte till Stockholm. Utan den kan man tydligen inte föra över pengar i hans miffobank. Inte ens via telefontjänsten.
Jättefint väder idag, inte en droppe regn så långt ögat når. En underbar kall vinterdag. Skulle gärna gett mig ut på en riktigt lång promenad, men jag har så ont av foglossningen idag så det får vara. Blev väl av allt traskande på Liseberg igår.

Ska försöka ta mig för något vettigt idag. Kanske rensa ur skafferiet. Bara tanken är ju tråkig! Vi får se vad som händer.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2008-11-17 / 09:33:44

Ja, lilleman har heller ingenting att ha på sig nu när det blev så kallt. Jag hade tänkt att fixa det i ullared (åker dit på lördag).

Vi bor i Östergötland. Så det var fler än stockholmarna som fick snö! ^^ Vi har redan fått snö tre gånger förut i år. En gång rejält. ca 10 cm på en natt då. Och då låg det kvar ett dygn ungefär. Hoppas det kan bli kallt och massor med snö lagom till jul i år. Och så rimfrost i träden med förståss...mys!!! :o)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: