HINNER MAN?

2008-10-19, 18:28:50 / Kategori: Allmänt
Jag skulle så gärna vilja åka till London igen. Och om det ska ske, så får det ju ske snart, innan jag blir för gravid. Kunde tänkt mig att åka dit i december och julshoppa lite. Men jag hittar inga såna där sketbilliga biljetter. Kollar lite då och då på Ryanair, men utan någon tur. Hade varit kul att sticka iväg med syrran en gång till, innan man blir tvåbarnsmorsa. Efter att man kläckt så lär det ju dröja innan man kan åka iväg på såna saker. Sista chansen nu alltså. Måste hitta billiga biljetter!! Det är just nu mitt mission här i livet!



London april -08. Det snöade och var svinkallt...

k i m m e l i m
BLOGG: http://kimmelim.blogg.se/ 2008-10-19 / 18:42:17

Haha, ja när man tittar på sådana bilder så inser man hur ful man egentligen är. Jäkla komplex man får! :P



Skulle också gärna vilja åka till London. Min lillebror åkte dit och kom hem med en t-shirt till mig där det stod "My brother went to London and all i got was this lousy t-shirt" hahah

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-10-20 / 17:38:33

Tack så mycket för dina fina kommentarer gumman! Jag är verkligen ledsen att jag inte har svarat på dem förrän nu, men de första dagarna orkade jag inte ta itu med det och under den tiden så hade det redan samlats så många obesvarade kommentarer att jag bara sköt upp det.. :P Hoppas du förstår vad jag menar..? :) Det som har hänt är jättetråkigt och jag hoppas att jag inte skrämde upp dig som också är gravid. Klart att läkaren som tog hand om Aysun måste få något straff om han gjorde något fel, men babyn är borta och inget vi gör kommer att ändra på det. Life is life. :S Jag hoppas innerligt att du aldrig kommer att vara med om något liknande och att din lilla plutt hålls inne i magen tills det är dags!



London låter inte helt fel, och du måste ju passa på nu, så att säga.. :) Tänk att jag har varit i England men aldrig till London! Ta med mig om du åker! ;)



Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: