I LOVE IT!

2008-10-30, 18:50:01 / Kategori: Allmänt
I förbifarten igår nämnde Jocke sin gammelfarmor. Han nämnde henne vid namn, och jag hade ingen aning om att hon hette så. Men så fort han sa det så sa det bara klick, och det namnet vill jag ha på min bebis om det blir en flicka. Namnet är Dina. Jag skulle dock stava det Dinah istället. Åhh, det är såå fint!! Jag fullkomligt älskar det, och nu försvann alla andra tjejnamn som varit uppe på förslag. Tindra och Dinah, hur fint som helst!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-10-30 / 21:11:17

Dinah är ett fint namn! Det var ett av mina favoritnamn då jag gick på lågstadiet, då vi skulle välja engelska namn att kallas för på engelskalektionen så valde jag att heta Dinah! :P



Hur tänkte ni uttala namnet, Dajna eller Dina?

k i m m e l i m
BLOGG: http://kimmelim.blogg.se/ 2008-11-02 / 13:13:54

Jättefint namn! Det ligger på min namnförslaglista också om vi skulle få en tjej i framtiden.



Althéa (absoluta favoriten!!!)

Nikita

Dina

Siiri




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: