NATTSUDD OCH ARBETE

2008-10-24, 10:04:17 / Kategori: Allmänt
Har kommit till insikt med att bebisen är en nattsuddare. En liten nattuggla. Sover på dagen, jagar om natten. Varje kväll vid 22 tiden börjas det. Sprattel, sprattel, hopp och studs. Det brukar avta efter en halvtimme, timme, men inte inatt. Då var det minsann livat till långt in på småtimmarna. Kunde jag somna? Nej.
Mardrömmen är ju nu att det ska sitta i, och att bebisen är sån även när den kommer ut. Sover mest på dagarna och vaken på nätterna. Ta i trä!

Nya namn på tapeten är idag: Tuva och Matheus.

Idag är det min första arbetsdag på nya jobbet. Ska bli riktigt kul minsann, och lite spännande. Kommer det nåt folk tro? Eller så är ju skräcken att det blir värsta rusningen, och att vi blir helt överrumplade. Men det har jag svårt att tro, det tar nog ett tag innan det börjar rulla på ordentligt.
Ser fram emot att få äta sushi igen. Iofs så vet vi ju alla hur det gick sist när jag var sushisugen. Vilket lurendrejeri. Sicken blåsning jag gjorde på mig själv hahaha!

Hittade en annons i tidningen idag på en grymt billig bilbarnstol. Vi åker nog och kollar på den i helgen, och om den är fin så köper vi den. Det vill säga om det inte bara är knasiga färger kvar, typ en blandning av rosa, rött och orange.

Läste förresten en mycket lustig sak på Aftonbladet idag. Jörg Haider, den kände österrikiske högerextremisten ni vet, som kolade i en bilolycka för någon vecka sedan? Hihihi, det visade sig att han var bisexuell och hade ett förhållande vid sidan av sitt äktenskap, med en man! Han hade dessutom en läggning till mycket yngre pojkar. Hmm... Låter det inte som att Jörg satt i en gummibåt och kastade pil? Eller att han hängde med Sten i ett glashus?

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-10-24 / 11:58:48

Åh, lycka till på din första arbetsdag!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: