OFATTBART

2008-10-12, 12:28:33 / Kategori: Allmänt
Inatt fick jag en hel natts sömn, utan avbrott för en enda kisspaus! När jag vaknade första gången så såg jag att det började ljusna ute. Klockan var 8, och jag fattade ingenting. De senaste 4-5 veckorna har jag ju sovit ca 3-4 tim åt gången bara. Kändes nästan lite overkligt, men fantastiskt skönt! Somnade om och vaknade vid 10. Låg en stund och kände hur lill*n tumlade runt i magen, och sedan började jag peta på älsklingen så att även han vaknade.

Nu är det helt andra rörelser i magen. Tidigare har det varit mest bubbel och sånt, små sprittande känslor. De senaste dagarna har jag känt kraftigare rörelser. Fortfarande inga sparkar, men det känns att bebis har växt till sig och rör sig på ett helt annat sätt.
Känner även att det händer grejer eftersom jag har kommit in i en ny period av växtvärk. Hade lite småont i magen hela dagen igår. Och dagarna går ju undan, jag är alldeles strax färdig med en tredjedel av graviditeten redan!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: