SNABBA RYCK

2008-10-06, 18:32:31 / Kategori: Allmänt
Idag fick jag mitt paket från Hong Kong. Min lilla doppler som jag ska kunna lyssna på bönans hjärta med. Det måste vara världens snabbaste postgång från Hong Kong (OBS, la ni märke till rimmet?) I lördags spårade jag paketet, och då hade det lämnat Hong Kong samma dag. Idag fick jag avin i brevlådan, och nu har jag apparaten här.

Skitspännande!! Inte hörde jag nåt hjärtljud, men det var ganska fascinerande ändå. Mycket som händer i tarmarna kan jag lova. Mitt eget hjärta pumpade på bra också.
Det är tydligen ovanligt att kunna höra hjärtat redan nu, men jag tänkte återigen att jag kanske kunde vara något medicinskt under. Men det sket sig. Runt vecka 15 brukar vara vanligast, så jag får ge mig till tåls. Suck... Alltid ska man behöva vänta. Den som väntar på nåt gott väntar fan alltid för länge!

Jennysan
2008-10-07 / 09:39:13

Har inte livmoderkanten preciiiiiiiiiiiiiis kommit upp ur bäckenet? Eller känner du kanten nu? Lite svårt att höra redan.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: