TICKTACKTICKTACK

2008-10-17, 23:20:24 / Kategori: Allmänt
Idag känner jag mig som en tickande hormonbomb som smäller exakt vilken sekund som helst. Har småexploderat lite till och från hela dagen, men det känns fortfarande som om den stora smällen inte har kommit. Kanske ligger den kvar och kokar till imorgon, och då blir det väl världens utbrott.
Känner mig som värsta PMS-häxan, men det fattar ju både jag och ni att  det är totalt fysiskt omöjligt. Men jag beter mig som en sådan. Nyss fick jag ett helt rabiat utbrott när jag skulle natta Tindrisen. Hela, och jag menar verkligen HELA hennes säng var full med gosedjur i alla former och färger. Hon får ju inte plats själv. Jag flippade över och kastade ner allihop (förutom en 5-6 st som är hennes absoluta favoriter) i ett rasande tempo ner på golvet vid fotändan av sängen. Tindra kom in i rummet mitt i massakern, och förtvivlan var naturligtvis total. Dödsångest infann sig nog omedelbart i hennes kropp, och sedan rasade hela hennes värld samman.

C´mon, det är ju bara tyg och fyllning. Jag fattar väl att man har favoritdjur, det hade jag med. Men inte 834 st. De senaste tillskotten i gosedjursinvasionen var två sunkiga nallar hon fick på basaren i skolan igår. Inte nya alltså, utan nallar som någon annan haft och gjort Gud vet vad med. Får krypningar i hela kroppen när hon har dem upp i ansiktet, uääähh!!

Nej, idag är ingen bra graviddag... Jocke gjorde det enda rätta - flydde för sitt liv till sängen. Vänta bara tills jag kommer in och lägger mig och han snarkar. Då...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: