NÄÄ FY FAN

2008-09-08, 08:31:28 / Kategori: Allmänt
På en av mina favoritbloggar hittade jag en kul grej. En sk namngenerator. Man fyller i mammans namn, pappans namn, och vips så får man upp namnförslag på framtida döttrar och söner. Här hittar ni detta roliga!
Så, Maria och Joakim skulle leda till en Ester, eller en Fransiscus. Jag tror jag tappar brallorna. Fransiscus?! Ja, om man levde för flera hundra år sedan i typ Grekland eller Italien, så hade det namnet säkerligen varit hur ball och inne som helst. Idag, 2008, så tror jag däremot att Fransiscus skulle leda till knuffar i skolkorridoren och liknande. Nej, det namnet går fetbort.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-09-08 / 11:42:20

Vem vet, kanske det namnet blir populärt om några år?! :P

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-09-08 / 12:31:16

Jaså, Bodrum är poppis bland kändisar i Sverige också, det visste jag inte? Men det stämmer bra det, den turkiska kändiseliten brukar semestra i Bodrum.



Vi tänkte oss Bodrum främst därför för att det ligger relativt nära och ingen av oss har varit dit tidigare. :) Didem och Tolga föreslog Alanya också, det är ju billigt och i slutet av september är det fortfarande varmt där, men eftersom både Ahmet och jag har bott där så skulle det inte riktigt kännas som semester. :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: