SÅ LITE GÖR SÅ MYCKET

2008-09-24, 18:44:10 / Kategori: Allmänt
Ibland ska det inte mycket till för att man ska bli  glad. Idag hände det en sån liten grej som gjorde mig alldeles lycklig. Gick omkring i stan när jag plötsligt blev lite sugen på något salt godis. Stack in på Pressbyrån och köpte en ask med Salta katten. Öppnade den och stoppade en i munnen, redo att ha den kvar länge eftersom de brukar vara så hårda så man måste suga på dem. Ohh döm av min förvåning när den var helt mjuuuuk. Mjuk och alldeles färsk och nygjord. Blev så glad, för man brukar ju typ bara få "gamla" hårda godisar.
För ett ögonblick ville jag springa in och köpa jättemånga askar och ha hemma, men insåg snart att jag skulle framstå som sinnessvag, så jag lät bli.
För mig var detta dagens hallelujah-moment! Kanske skulle jag införa det här på bloggen. Dagens hallelujah-moment. Då kanske man skulle bli bättre på att värdesätta små saker i vardagen?






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: