TANDLÖS

2008-09-05, 09:51:42 / Kategori: Allmänt
Jag har en återkommande mardröm som dyker upp lite då och då. Kan inte direkt koppla den till någon speciell händelse i mitt liv vid just den tidpunkten, utan den bara kommer lite hipp som happ.
Hade den inatt, och det är en sån befrielse varje gång jag vaknar efter den. Jag drömmer att jag äter eller att jag inte gör något speciellt. Plötsligt känner jag att jag har något i munnen. Spottar ut det och ser att det är en tand. Och sen, som om jag tryckt på en knapp, så ramlar det tänder ur munnen på mig, en efter en. Jag spottar och spottar, och till sist finns det bara små stumpar kvar. Fyyyy!!!

Åh, det är ångest av högsta klass! Och gissa om det är skönt att vakna och känna att varenda tand sitter kvar där den ska.



Kunde varit jag...

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-09-05 / 20:24:22

Usch, vilken otäck dröm. :S Undrar vad det är som ditt undermedvetna försöker tala om för dig?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: