HÖRSELSKADAD

2009-01-15, 09:33:08 / Kategori: Allmänt
Imorse vaknade jag igen av att jag knappt hör nånting. Måste vara nåt fel på mina öron ju. Eftersom det inte riktigt ger med sig så undrar jag om det kan vara graviditetsrelaterat på nåt skumt sätt? Man kan ju bli täppt i näsan pga att slemhinnorna är i obalans tex, kanske kan samma sak hända med öronen?
Har i alla fall tagit två Sinova som jag hoppas ska lätta lite på trycket snart. Men jag är dessutom hysteriskt ljudkänslig igen, alla ljud gör vansinnigt ont i mina öron. Det känns som om trumhinnorna utsätts för max decibel. Tom att tugga mackan nyss lät som om jag hamrade på en indiantrumma precis intill örat. Märkligt...
Är det likadant imorgon får jag ta mig i kragen och ringa vårdcentralen. Så här kan man ju inte ha det.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-01-15 / 14:42:24

Låter obahagligt. Och knepigt.

Jag var extremt känslig för dofter och fick en näsa som kunde känna dofter på mils avstånd. Jag klagade över att M hade stoppat in en snus nästan innan han öppnat snusdosan. På andra sidan huset. :o) Man blir lie knepig när man är gravid. Hoppas du får ordning på hörseln iaf.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: