JIPPITJOOO!

2009-01-18, 21:22:00 / Kategori: Allmänt
Imorgon är det dags! Då ska vi på könsultraljud och förhoppningsvis få se vem som bor i magen. Har man riktig bonnotur så kanske bebisen lägger sig i konstiga ställningar så att det inte går att se. Å andra sidan så betalar vi ju faktiskt 500 kr för det, så jag tänker nog inte gå därifrån innan vi fått ett besked. Snopp eller snippa!

Nu ska jag hoppa i säng och se färdigt på Låt den rätte komma in. Återkommer imorgon naturligtvis och lämnar rapport om hur det har gått. God natt mina vänner!


♥ Maria

linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-01-18 / 21:49:56

När jag tog reda på vad lucas va för nogot (låter knepigt) Låg han lite knasigt så hon inte kunnde se, då fick jag gå ut och promenera en stund och putta på magen så han bytte ställning.



Så du kommer att få veta va det är...



Lycka till

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-01-19 / 11:38:19

Sååå nyfiken på vad det är!! :-)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: