LITE SEG

2009-01-21, 14:48:37 / Kategori: Allmänt
Jag är lite seg och trött. Nyss hemkommen från en trevlig lunch med en gammal nära vän. Jättekul att ses igen, och jag hoppas det blir oftare nu.
Har lite ont efter att ha gått en del. Och så får man ju trippa extra mycket nu när det är isfläckar både här och där. Än så länge så har jag klarat mig från att ramla under den här graviditeten. När jag väntade Tindra ramlade jag i tid och otid, på de allra märkligaste ställena.

Funderar på om jag och darlingen skulle ta ett biobesök ikväll. Måste bara känna efter hur trött jag är, för jag vill ju inte somna mitt i filmen. I så fall blir det nya Brad Pitt filmen.
Igår såg vi en bra film som hette Mongol. Den handlade om Djingis Khan, men det fattade jag inte förrän filmen var slut och eftertexten kom. I filmen hette nämligen karlen nåt annat konstigt mongolskt namn. Men den var bra, så den rekommenderar jag.

Nu sitter jag bara och ordbajsar om en massa onödiga, ointressanta saker, så det är lika bra att jag slutar skriva. Ska betala kläderna jag vann på Tradera igår. Och jag lärde mig en läxa. Om man ska hålla saker hemligt för sin sambo, så ska man kanske strunta i att skriva om dem på bloggen, eftersom han läser där ibland.

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-01-21 / 17:31:28

Ohh jag vill också se nya Brad Pitt filmen. Men min kille går absolut inte på bio med mig längre då jag de senate två gångerna har somnart mitt i filmen :-( Får väl vänta till de kommer ut på hyrfilm,tyvärr!

Eller så får jag flirta med någon snäll vän som vill gå på den lite tidigare bion.



Kram och hoppas allt är bra med er!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-01-21 / 22:21:19

Haha! Ja, vi skrev ju om det här tidigare också, i våras tror jag.. Beställde precis hem en jacka från H&M.. Skriver dock inte ut det på bloggen, hahaha! XD




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: