PAUS

2009-01-10, 15:43:03 / Kategori: Allmänt

Nu har jag semlepaus från målningen. Det är jobbigare än man tror att måla märker jag. Jag använder ett sånt där långt skaft för att nå upp hela vägen utan att slippa klättra på stege upp och ner. Men man måste använda magmusklerna en del märker jag, och det är ju svårt för mig. Mina verkar vara helt bortblåsta nu för tiden, och om jag mot förmodan tvingar mig själv att använda dem så gör det apont.


Här är lite bilder från dagen shopping bla.

  
Liten pyamas... eller hur fan det stavas. Små giraffer och björnar tror jag det är på tyget.



Små mössor. Är huvudet verkligen så där litet?? De ser mer ut att passa Tindras dockor.



Tindras tröja. De här figurerna kommer jag ihåg från när jag var liten, men minns inte vad de hette. Gör ni?



Lilla klänningen från HM. Hur söt som helst!


  
Här är tygerna jag köpte i Skene (eller Kinna, minns inte vilket det var.) Ska sy överdrag till skötbordsdynan av dessa.


  
Och här är fleecetygerna som ska bli filtar. Köpte väldigt mycket tyg, så jag kan nog sy filtar till en eskimåfamilj också när jag ändå är i farten. Det röda nyckelpigetyget valde Tindra.


Nähä, då var väl pausen slut då. Semlan är i alla fall det. Blääääh vad tråkigt!!

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-01-10 / 21:59:52

Det e farligt att lägga ut bilder på sådana där god saker man blir ju sugen hela tiden.



Kan ni inte komma upp på en middag någon gång???




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: