URSÄKTA MIG...

2009-06-29, 23:30:19 / Kategori: Allmänt
... för bloggtorkan, men jag är så slapp nu för tiden i den ohyggliga värmen. Jag ska skärpa mig, I promise!

Helgen som gick var kanon! Återträffen var väldigt lyckad, och vädret kunde ju inte varit bättre. Nästan lite för bra, vi höll på att kola hela högen på Liseberg i lördags... Plus att det var löjligt mycket folk! Jag köpte ett åkpass, men fick väl inte direkt valuta för pengarna. Åkte typ 3 saker för 290 kr.

Idag stack jag till affären med kidsen och handlade på oss en rejäl matsäck. Sen gick vi vidare till Miljöarken, där vi la oss under ett träd i skuggan. Hur skönt som helst, och barnen var jättenöjda. Elliot somnade gott på filten under trädet, och Tindra sprang runt och lekte.








Imorgon har jag och barnen blivit medbjudna på en mamma-barnträff. Det ska bli himla roligt faktiskt, det är ett stort gäng som brukar träffas ofta, och nu blev jag medbjuden av en kompis som brukar vara med. En massa bebisar kommer det att bli, och det skulle även komma en lite äldre tjej som Tindra kunde leka med. Spännande!

Dags att sova. Ska ställa fram pumpen, den lär behövas nån gång i natt eller tidigt imorgon. Elliot sover som en gris på nätterna nu. Igår somnade han helt på egen hand vid 21.30, och vaknade inte förrän 6.30 i morse. Då inbillade jag mig att han var superhungrig, och att han skulle lätta lite på trycket. Men njae... Han åt litegrann, sen ville han sova mer. Så det var bara att pumpa och ställa in i frysen. Elliot vaknade inte förrän vid niotiden. Lite lyxigt faktiskt att få sån sovmorgon när man är småbarnsförälder :)

God natt! Vi hörs imorgon!

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-06-30 / 07:53:44

Underbart söt bild på dina fina barn! Den översta är ju så söt! ^^

Du kommer få kämpa för att hålla pojkarna borta från Tindra sen. :o)



Hoppas ni får en fin dag idag och riktigt trevligt på träffen!

Kram

Amanda & Oscar
BLOGG: http://glantan.blogg.se/ 2009-06-30 / 11:00:33

Va skönt att han sover så bra!!

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-06-30 / 16:59:37

Han växer så de knakar..visst blir de bara roligare o roligare med tiden? Tycker att Amanda är me mer o mer för varje dag som går och man blir lika glad varje gång hon ler åt en..



Kram på er i sommarvärmen

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-06-30 / 22:08:30

Härliga bilder på barnen - o kul att du hittat in i tråden! :)

Siv o Knut
2009-07-03 / 21:40:36

Ja vi håller med för det är så fina båda två så ni kan vara stolta Ha det gott.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: