2 VECKOR KVAR...

2009-03-25, 08:50:14 / Kategori: Allmänt
Exakt två veckor kvar idag. Härligt, man börjar ana målsnöret där borta i horisonten. Man är på upploppet. Skönt!

Jag har märkt att när jag är gravid så blir jag en aning klumpigare och fumligare. Detta leder till att många fler saker åker i golvet. Men kombinationen är ju så totalt misslyckad. Extra fumlig och extra fet, det går inte alls ihop... Jag kommer ju inte ner till golvet längre. Jag kan kasta mig, mer eller mindre handlöst ner. Men då kommer jag knappt upp istället.
Hjälp vad jag ser fram emot den dagen man kan se ut som en normal människa igen när man ska ta på sig skor och strumpor. Hur jag än bär mig åt nu så är det oerhört komplicerat.

Idag var det ännu kallare ute. Över 7 minusgrader. Nu har snödropparna gett upp, de hade lagt sig ner och kolat. Stackarna, måste bli helt schizofrena av det här vädret. Men vem blir inte det...?

Åh har hittat ett sånt superfint babygym som jag så gärna skulle vilja köpa till Elliot sen. Lite dyrt tycker jag nog, men det är å andra sidan så gulligt så jag misstänker att jag inte kommer kunna motstå det ändå.



Ett litet Pingugym. Han och brorsan sitter och fiskar i en liten vak. Hur gulligt som helst!

Nu ska jag nog kolla färdigt på Blood diamond som jag började på igår. Får se hur länge jag håller mig vaken. Men jag har ju hela dagen på mig. Vi hörs senare!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-03-25 / 10:44:30

Åh, jisses vilket sött babygym - vart har du hittat det?

Sv: Vi flyttar till radhuslägenhet :)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-03-25 / 12:19:08

Verkligen sött babygym, jag älskar Pingu! OM jag skulle vara du skulle jag köpa det! ;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: