ALDRIG MER

2009-03-20, 08:38:40 / Kategori: Allmänt
Igår råkade jag somna en stund på eftermiddagen, och sov i nästan 1.5 timme. Trodde jag behövde det, för jag var så trött så trött. Men när jag sen skulle sova på kvällen så visade det sig att den 1.5 timmens sömn tidigare gjort mer skada än nytta. Det gick inte att somna hur jag än bar mig åt. Jag läste i min stora, tjocka barnbok. Jag släckte lampan och försökte förtränga hur fort klockan tickade iväg. Tände igen och läste och läste, för det brukar ju alltid funka.
Vet inte vad klockan var när jag somnade, men sen var det dags för toalettstafett igen. Nu är man tillbaka på ruta ett känns det som. Precis som i början av graviditeten så ska man nu tvingas upp en 4-5 ggr per natt.

Suck och stön... Fan vad jag klagar! Men vet ni vad, jag skiter om det blir en massa negativa inlägg här nu. Det är ju så jag känner, och då skriver jag om det.

Idag ska jag röja på balkongen, klippa ner granriset från i julas (hmm.... på tiden?!) Om vädret fortsätter så här så kan man snart sitta där ute med en kopp kaffe. Det var 4 minusgrader idag, men dte var ändå jätteskönt, för det blåser inte idag som det gjort resten av veckan. Vem vet, kanske kan jag sitta där ute i lä redan idag?

Marie
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-20 / 08:47:36

Inga skojiga planer inför helgen. Killen jobbar, jag ska storstäda och passa på att vara ute i solen om den håller i sig under helgen.



Idag jobbar jag hemifrån men nu ska jag passa på att ta en promenix men min gnylande hund :o)

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-03-20 / 16:59:32

Jag minns så hur det var... o sen när man inte behöver gå på toaletten på nätterna mer - då är det bebisen som gör att man vaknar X antal gånger på nätterna ;) Hoppas ni får en mysig helg! :)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-03-20 / 23:02:27

Finns andra som är lika sent ute med julpyntet, vi fick uppriggad vår plastgran här i Istanbul lagom till nyåret, och Ahmet nermonterade den nu för en vecka sedan ungefär, haha!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: