SÅ MÄRKLIGT

2009-03-15, 10:45:23 / Kategori: Allmänt
Tindra vaknade kl 7 i morse... Så onormalt det kan bli en söndagmorgon. Borde nästan vara nåt litet straff på det. Jag gick i alla fall upp med henne, och som den dåliga morsa man är drog jag igång Bolibompa på datorn åt henne så hon fick spela. Detta gav mig några timmars mer sömn.
Under dessa timmar hann jag se min kommande son i drömmarna. Men det var lite obehagligt, för han kunde prata. Han var typ nyfödd, men han pratade! Började snacka om att han ville ha hamburgare och skit. Usch... Lite läskigt.

Idag skiner solen, och jag tänkte ta med Tindra på en fika på stan. Men hon påstår att hon har ont i magen, så jag vet inte om jag vågar. Sist hon sa det och vi åkte buss så spydde hon på bussen. Det är visserligen 4 år sedan, men det var ingen kul upplevelse. Värsta fyllespyan la hon på bussen, och vi var tvungna att gå av för jag skämdes så.
Kanske åker jag in till stan ensam och går till Apoteket och så. Vill även leta efter en sån där Näs-Frida till Elliot. En liten mackapär som man kan suga ut snor ur näsan med. Behöver även leta efter såna där snygga trosor med riktigt hög midja, så att kanten inte sitter rakt på operationssåret sen. Läckert!

Får se om jag kan lura med mig Tindrisen på en tjejdag med lite fika och shopping.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: