WAKE UP!

2009-03-26, 10:54:02 / Kategori: Allmänt
Oj oj oj, då har man fått sin första mammapenning! Blev jätteförvånad när jag loggade in på min bank och fick se mycket mer pengar på kontot än vad jag hade förväntat mig. Har ju kollat FK:s hemsida varje dag, och det står fortfarande pågående ärende. Hade faktiskt tänkt ringa dem idag, för det är över en månad sedan jag anmälde de första dagarna. Men nu behövdes det ju inte.
Skönt att veta att det är igång i alla fall nu innan förlossningen, så det inte blir ett glapp och så får man stå helt utan pengar.

Hurra! Samtidigt så blev det som en liten väckaklocka... Hallå, jag ska faktiskt få barn om 13 dagar!


♥ 13 dagar kvar ♥

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-28 / 13:11:12

Jag sitter med min planering av mammapeng just nu. Hade först tänkt ta ut 7dagar i veckan men kom på att det inte alls kommer behövas nu i början så måste tänka om lite innan jag begär. Jag slutar jobba den 20e och sedan måste ju mammapengen gå på så jag får pengar i Maj. Hoppas inte på förseningar för då blir det som du skriver att man kanske står utan pengar en månad..och det vill jag verkligen INTE vara med om..

♥kram från mig och lillan♥




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: