DIMMA...

2009-05-20, 22:25:13 / Kategori: Allmänt
Så trött som jag varit i natt och idag har jag inte varit sedan jag fick Elliot. Helt brutalt... Höll tom på att försova mig och Tindra i morse, och det händer aldrig annars. Hela dagen har det känts som om jag har gått omkring i en dimma. Som om ögonen liksom hänger utanför huvudet.

Men idag har Elliot varit en helt annan bebis. Så himla gó och snäll. Nu har han sovit gott i flera timmar utan att gråta. De tre senaste kvällarna har ju varit fyllda av gråt. Däremot är han lite täppt i näsan fortfarande, men inget han lider av. Vi droppade precis saltlösning i näsan på honom utan att han vaknade. Räknar med att han ska äta om nån timme, och sedan håller jag tummarna för en god natts sömn.

Var och lunchade med två kompisar och deras bebisar idag. Mycket trevligt, och en väldans massa bebisprat blev det igen. Men inte mig emot, det är ju den världen man lever i för tillfället. Elliot är både minst och yngst i gänget, han ser ut som en liten ärta jämfört med de andra två :)

Nu ska vi nog bege oss mot sovrummet alla tre. Kanske blir det lite slötittande på TV innan man somnar. Vet inte vad vi ska hitta på imorgon, inga planer alls. Ska i alla fall bli skönt att slippa stressa upp på morgonen med kidsen.

Ha en skön kväll allesamman!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: