FOOTBALLER?

2009-05-11, 12:03:02 / Kategori: Allmänt
Igår bevittnade vi något intressant. Tindras första fotbollsträning. Hon tyckte det var jättekul och ville gärna fortsätta. Själv tyckte jag det var lika kul att se på. Engagemanget är det inget fel på hos de små tjejerna. Koncentrationen däremot, det vete katten hur det är med den.
I slutet av träningen så skulle de spela "match" mot varandra. Efter en avblåsning och avspark igen så var inte Tindra och hennes kompis riktigt med på noterna. När de andra små började hetsjaga bollen igen så stog Tindra kvar med sin klasskompis och gjorde klapplekar :) Hur underbart som helst! Tänk er Zlatan och Fredrik Ljungberg göra klapplekar mitt i en landslagsmatch :)

Idag väckte jag och Elliot Tindra tillsammans. Vi vaknade ganska tidigt, så han hann både äta och få på sig kläder innan vi väckte storasyrran. Annars brukar han ju åka i pyamas i vagnen när vi lämnar Tindra i skolan.
Hon blev jätteglad när jag la Elliot bredvid henne i sängen, och sen låg de där och myste medans jag gjorde frukost. Han stortrivdes också, och sa inte ett pip, utan tittade bara storögt på sin syster.






Så här skönt kan man ha det i syrrans stora saccosäck...

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-05-11 / 18:13:08

Vad mysigt de ser ut att ha det tillsammans! Du får stiga upp tidigare varje morgon nu och göra det till en rutin tror jag.. ;)

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-05-12 / 11:08:36

Underbara bilder. Dom är så fina dina små! ^^

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-05-13 / 12:16:04

Vilka ljuvliga bilder på dina sötnosar :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: