FREDAG ELLER LÖRDAG?

2009-05-22, 22:28:52 / Kategori: Allmänt
Man blir totalt bortkollrad när det kommer röda dagar så där mitt i veckan. Jag är nog inte ensam om att ha haft lördagskänsla hela dagen idag. Och så är det två hela lediga dagar kvar för familjen. Härligt!
Imorgon styr vi kosan mot Danmark. Det blir trevligt med en liten familjeutflykt, särskilt eftersom vädret är helt kass här hemma. Så slipper vi sitta hemma hela dagen och gå varandra på nerverna. Med Enjoyhäftet och Stena lines "gratis barn" rabatt så blev det bara 375 kr för hela familjen ToR.

Idag åkte vi iväg för att handla lite smått och gott. Skulle ju kolla på ny kaffebryggare, men vi kom hem utan. Men istället hade jag handlat på mig lite andra viktiga saker :)


Ny skjorta till Elliot. Nästan precis likadan som pappa har. Pappas kille :)


Nya skor till mig.

Köpte även en ny fin röd vårjacka på Intersport. Men den gick det inte att ta bilder på, den såg inte klok ut på kort. Men snygg var den i alla fall!
Kaffebryggaren ska Jocke åka och köpa på söndag, och då ska vi även köpa ett babygym till Elliot. Han har verkligen börjat gilla att leka nu med sina mobiler, så det blir nog jättekul för honom.



Nej dags att hoppa i säng så man orkar upp imorgon och hinner med båten. Vi hörs imorgon!


Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-05-23 / 12:09:50

Hoppas ni får en trevlig utflykt!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-05-23 / 23:28:12

Vilken tuff skjorta :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: