HAR DEN ÄRAN!

2009-11-08, 12:02:43 / Kategori: Allmänt
Grattar min lilla pappa på farsdag! Inte för att han läser min blogg, det skulle han aldrig göra, över sin döda kropp :) Men han kanske får det vidarebefordrat av mamma.

Strax ska vi ut och gå 5 km promenaden, jag och mina boys. Ska försöka bränna av gårdagens kalorier snabbt som attan, så att fettförbränningen kommer igång igen. Vill passera "före-Elliot" vikten denna veckan som sagt!

På torsdag kommer min kusin på Sverigebesök igen från Bath, England. Ska bli fantastiskt roligt! Måste hitta på nåt kul nu när vi för första gången ses två gånger på samma år!

Dags att fixa iordning sig! Hej hopp ♥

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-11-08 / 23:13:08

Inte att rekomendera en fika snart eller?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: