NO PAIN NO GAIN...

2009-11-08, 20:56:56 / Kategori: Allmänt
Ibland är man bra dum... Som idag när vi var och handlade. Vips så hittade jag den där chokladen som så många pratat om, men som jag aldrig sett röken av i affären. Idag såg jag den, som en uppenbarelse framför mig :)
Och vet inte vad jag trodde, eller hur jag tänkte... Men jag är i efterhand ganska säker på att den inte skulle tagit slut i affären för alltid... Men jag köpte en i alla fall, för att vara på den säkra sidan. Men jag kan ju inte äta den... Så det var bara att stoppa in den längst in i ett skåp och hoppas att jag förtränger att den finns där nästa gång jag blir så där galet godissugen.

Som att strö salt i såren...

 

Man kan säga att Elliot är en liten slarver. Han har inte alls ärvt min ådra för ordning och reda. Stök verkar vara hans melodi :) Om man sätter honom på sin lekmatta och går därifrån, så kan man ge sig tusan på att två minuter senare ser det ut som orkanen Gudrun har störtat igenom vardagsrummet...

 

 

Lika nöjd ändå... :)

 

Sen ska man kasta sig som en ulv över leklådan. Konstig liten prick det där ;)

 

Dags att mysa lite i soffan innan man ska sova! Måndag imorgon. IGEN!

 

 

 


Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2009-11-08 / 21:55:10

Åhh, den chokladen... dregglar

Vilken härlig liten stökkille du har - underbart! ;) kram

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2009-11-09 / 07:19:55

Hello :-)



Hihi, verkar som att min "begäran" om lite uppdatering satt sina spår, om det nu var mig du tänkte på vill säga haha haha ;-)



Aha, det var den chokladen som vi letade efter på hemköp den gången vi fikade på kvällen!!



Jag kan ju tala om att Linnéa är inte bättre hon med alla leksaker, spelar ingen roll om man precis har plockat upp det mesta, nästa sekund ligger allt på golvet igen!!



Ha en fin måndag, kram Jossan




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: