SÅ LÖJLIGT...

2009-11-21, 16:35:38 / Kategori: Allmänt
... glad man kan bli av lite lyckad shopping. Sitter här och är alldeles till mig i trasorna :)

Efter träningen åkte vi ut till Sportsoutlet i Kållered för att kolla på regnkläder egentligen i huvudsak. Men när vi kom dit så hade de 40-90 % rea på allt, så då var jag ju tvungen att kolla på just allt också :)
Kom därifrån 850 kr fattigare, men vilka fynd jag gjorde! Nya helt grymma träningsskor från Nike, ett regnset och två träningstoppar. Allt detta för ynka 850 kr! Och bara skorna hade på ord pris kostat 1299!!
Jippiekayay mother fucker säger jag bara hahaha!!!

Skulle nästan vilja ha på mig träningsskorna ut på restaurangen ikväll, men misstänker att detta kan anses som olämplig klädsel...

Träningen gick bra, förutom att det är svårt att hänga med i typ 6 olika delar, var del bestående av 8 olika block... Min lilla understimulerande guldfiskhjärna är inte längre van vid att lagra saker för att sedan snart komma ihåg dem igen. Så det blir allt några snedsteg här och var, och lite otakt. Men men... Svetten lackar, så träning får jag i alla fall.

Näpp, dags att fixa till sig inför restaurangbesöket! Oxfilén väntar ;)

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-11-22 / 20:18:32

Nice med lyckad shopping. Det kan verkligen göra än löjligt lycklig!

Du är så otroligt duktig med din viktnedgång. Jag beundrar dig:)

Härligt att det fortsätter nedåt med vanlig mat. Kroppen har fattat att den ska gå ner nu. Det gör än även det riktigt lycklig. Jag ska ner 3 kilo till nu innan jag kan ringa BM. Annars får jag inte föda där jag födde senast. De har nämligen en BMI gräns jag ligger över just nu. hehe...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: