FRUKOST I SOLEN

2009-10-02, 08:49:56 / Kategori: Allmänt
Snart dags att mumsa frukost, väntar bara på att äggen ska koka färdigt. Idag blir det inte äggmjölk för en gångs skull :) Kräftstjärtssallad med vitlök, avocado och kokt ägg står på menyn. Till lunch planerer jag att steka prinskorvar. Gud vad gott!!

Imorgon är det vägdag. Eftersom jag har smygvägt mig som vanligt så vet jag någorlunda var landet ligger. Ett litet minus. Även om det inte händer mycket så händer det i alla fall något. Och så lite som jag väger nu har jag inte vägt sen Elliot föddes :)

Ikväll tänkte jag lägga fram förslaget att jag ska sova i Tindras säng. Hon ska inte vara hemma ändå. Skulle vara så dödsskönt med en hel natts sammanhängande sömn! Elliot sover ju hela nätterna, han ska inte upp och äta och sånt trams, men han gnäller väldigt mycket nu för tiden, och sover oroligt liksom. Och så får man ju stoppa i nappen ett antal ggr.
Jocke sover ju som en drogad elefant, så han tycker minsann inte dte är det minsta jobbigt att vara småbarnsförälder :)

Frukostdags! Längtar till mitt kaffe!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: