RÄTT HÅLL

2009-09-19, 20:05:41 / Kategori: Allmänt
Det går åt rätt håll. Med vikten alltså :) Lördag är ju min nya vägdag, och i och med att jag vägde mig i måndags hade jag inga större förhoppningar på nåt större minus redan idag. Men hopp upp på vågen i morse, och ser man på, ännu ett väl godkänt med 6 hg mindre från i måndags. Så nu är det totalt 2.2 kg minus sen starten för 3 veckor sedan. Jag är väldigt nöjd med resultatet än så länge!

Var på bio idag med Tindra ju. Skönt för både henne och mig att komma bort lite på tu man hand. Man märker att hon har riktigt kul :) Filmen var faktiskt jättebra, en söt liten historia. Vi mumsade popcorn, och eftersom det min syndiga lördag så köpte jag även lite godis. Men det känns i magen att man inte äter så mycket kolhydrater längre. Det la sig som en klump i magen, och när filmen var slut kändes det som om jag hade ätit upp en häst.

Elliot verkar ha en liten svacka nu. Antingen håller han på att bli sjuk, eller så är det tandproblem. Näsan rinner ibland och han är lite gnällig och gråter en del helt oförklarligt. Han sover oroligt på nätterna också stackaren. Hoppas det går över snart och att lille gladskiten blir sig själv igen.

Annars håller jag mig fullt koncentrerad på att inte riva sönder min tatuering. Ibland går det av bara farten, och så kommer jag på mig precis när fingertopparna nuddar armen. Ibland känner jag för att göra en "coyote ugly" och bara gnaga av armen :) Ja ja, detta är I-landsproblem de luxe!

Var på IKEA idag och köpte ramar till våra förstoringar på barnen som jag beställde på Fujicolor. Men när vi skulle hämta ut bilderna var det stängt, så nu får vi vänta ända till måndag. Men det blir säker finfint när det blir klart!

Nu blir det TV-mys med familjen. Ha en skööön lördag ♥


Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-09-21 / 13:45:17

Ja, det Libertianska hemmet, kan inte bli mer fancy än så... haha



Din tatuering är otroligt fin! Perfekt med blommorna runt! Nu är jag riktigt sugen på att göra en på underarmen faktiskt.... ghaa...

Det är farligt med tatueringar och liknande, de är beroendeframkallande.



Va roligt att höra att du tycker att Leo är söt. Jag tycker nämligen att din lilla Eliott som förövrigt inte heller är så liten längre är helt bedårande.

Vi har haft tur vi:)



Kram på dig vännen!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: