SNICKARBOD KÖPES

2010-08-08, 22:47:26 / Kategori: Barnen ♥
Jag undrar var man hittar en snickarbod...? En sån som Emils pappa hade. Eller är det meningen att jag själv ska snickra snickarboden?


Skulle behöva en till Ellioten ibland känner jag... Han lufsade runt här hemma tidigare i eftermiddags, runt runt i lägenheten. Plötsligt kom han och liksom "tuggade" på nåt, och jag trodde J hade gett honom lite bulle.
När jag kom ut i köket såg jag dock att det han tuggade på var maskindiskmedel! (Det är nu alla prettomorsor vrider sig av förskräckelse och undrar hur i hela friden det lilla barnet kunde få tag på såna giftiga saker?!) Never mind!


Den lille sketongen hade i alla fall hittat en YES-tablett, en sån med både pulver och flytande diskmedel. På golvet låg allt pulver, och man såg ett tydligt streck av ett litet finger genom det. Såg ut som ett litet slarvigt kokainparty.


Efter samtal till giftinformationen och 112 så konstaterades det att det inte alls var nån fara.
Han skulle få massa att dricka, och om vi inte märkte av några biverkningar så var det ingen fara!
Men ändå... Den ungen är totalt cocobananas ibland ;)



Elisabeth Nagy Lundin
2010-08-09 / 08:47:19

Tja,.....fast jag tror Lovisa slår det på äcklighetsskalan iaf.

När hon precis hade fått sina två nedersta tänder tuggade hon på ALLT. Så en dag kom hon hasandes från hallen ......MED NÅGOT SVART RINNANDES I MUNGIPAN.....TUGG TUGG TUGG TUGG. Jag försökte få henne att spotta ut det som fanns i truten men icke sa Nicke......det var för gott. Hmmm.....så som en snäll och ansvarstagande mamma tvingade jag upp munnen på henne och hittade.......EN JÄVLA FÄSTING!!!!! Som varit stor som en puttekula och full med kattblod. FYYYYY FAAAAN.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: