VAR KOMMER DET IFRÅN?

2010-08-03, 09:45:23 / Kategori: Träning
Spinningpasset igår gick bra, med tanke på att jag inte tränat på sisådär 3-4 mån. Jag fick därför vad jag tålde, och lite till ;)
Vi var bara 8 st på passet, helt lagom. De hade dessutom ställt ut stora fläktar i salen, och jag hade den goda smaken att sätta mig precis bredvid en av dem. Jag hade iofs inte den goda smaken att lägga märke till att fläkten inte var på, förrän vi hade börjat uppvärmningen. Så det var bara att knäppa loss sig och dra igång den på full styrka. Gissa om det var skönt!


Vet inte vad jag gjorde annorlunda igår, men jag fick till nån teknik som gjorde att magen fick jobba ordentligt.
Har aldrig känt av det så mycket tidigare, nånsin. Men det är väl kanon, om jag hittar den ultimata tekniken så att hela kroppen får jobba!
Det var otroligt jobbigt stundtals, och blodsmaken i munnen kom. Var kommer egentligen blodsmaken ifrån?? Har alltid undrat det...


Riktigt skönt att komma igång igen i alla fall. Tar ett par vilodagar nu tror jag, sen blir det ännu ett pass på torsdag
:)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: