VEM KUNDE TRO DET?!

2010-08-10, 15:07:39 / Kategori: Allmänt
I oktober, närmare bestämt den 5:e (tror jag ;) ) så är det 5-årsdag för mig och darling J. 5 år!! Var sjutton tog tiden vägen?!


5 år känns lite extra, extra, så det hade varit najs om vi kunde göra något tillsammans, på tu man hand. Men då kommer frågan -vad??
Jag känner min andra hälft, så ska det överraskas så får jag stå för den biten. Detta känns lite småtråkigt eftersom det är jag som älskar överraskningar :) Men men, bara att gilla läget!


Det blir ingen romantisk resa till månen eller nåt sånt, för jag vill inte lämna bort kidsen för länge. Kanske en lyxig hotellnatt i en annan stad? Ungefär så långt sträckte sig min fantasi, så ni är more than welcome att ösa förslag över mig ;)





Lisa Nihlen
2010-08-10 / 15:21:59

Har inte varit där men Arken Art och SPA hotell (best western) nere vid Göteborgshamn ska tydligen vara superbra! Såg bilder som en kompis tagit och det såg helt underbart ut. Inte så långt bort heller, men kanske lite för nära å andra sidan :)

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2010-08-11 / 09:57:06

Det är också alltid jag som får ta tag i sådana här saker.

Skit tråkigt att de aldrig kommer på något...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: