KÄRT ÅTERSEENDE

2010-02-17, 22:15:16 / Kategori: Allmänt
Idag träffade jag en gammal vän som jag inte sett på 5 år. Det var ett sånt supertrevligt återseende, så jag har haft en sån där skön lyckokänsla i magen hela dagen.

Vaknade ju häromdagen av ett sms, där min vän undrade om jag fortfarande fanns att nå på det numret. Jag blev så förvånad, och glad, för jag har tänkt jättemycket på henne. Tyvärr har jag inte haft något telefonnr sparat till henne, så jag har inte kunnat nå henne.

Men vilken tur att hon chansade och hörde av sig!! Det visade sig att hon fått barn i maj, så vi har nästan jämngamla små grabbar :)
Gissa om vi hade mycket att ta igen efter alla dessa år! Men det var så skönt, för det var som om vi hade setts förra veckan. Det kändes så bekvämt och avslappnat, inga konstigheter alls.

Är sååå glad att vi fått kontakt igen, och vi kommer garanterat ses ofta framöver med killarna :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: