BARA GLÖM DET!!!

2010-01-19, 19:05:10 / Kategori: Allmänt
Idag känns det som om mina lårmuskler är max 2 cm långa. Har träningsvärk som inte är av denna värld, och jag kan under inga omständigheter sätta mig på ett normalt sätt. Det känns som att låren ska sprängas då :)
Rumpan har också fått sig en omgång, känns som man fått stryk...

Skulle ju på spinning imorgon, men vete katten alltså... Hur sjuttsingen ska jag kunna sätta mig på en smal cykelsadel?! Än mindre använda lårens för tillfället obefintliga styrka?? Nja vi får se hur det blir med detta. Annars får jag väl vila imorgon också och köra dubbelt på torsdag.

Imorgon smäller det minsann. Då invaderas mitt hem av en hel hög mammor och deras kids. Tror det är 12 st som kommer :) Det blir high life minsann. Som tur är så är barnen i lite blandade åldrar. Tänk om det hade varit 12-13 st som kröp omkring här i vår lilla lägenhet. Hade varit bebisar på både väggar och tak i så fall.

Dags att ta fram snabeldraken! Sen blir det nog film med darlingen. Kanske dags att se Flickan som lekte med elden, bara en sisådär 6 mån efter att alla andra såg den :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: