RÖJARSÖNDAG

2010-01-17, 16:09:30 / Kategori: Allmänt
Söndagen började med att mamman i familjen vaknade på helt fel sida. Att vakna till ett himla kuckeliku av två små barn var inte alls populärt. Därför var det allra första som kom ur hennes mun denna dag: Nu är det bannemej dags att ni båda sover borta en natt snart! Inte så charmigt eller snällt kanske, men ärligt :)

Med lite frukost i magen så blev humöret betydligt bättre!

Idag har vi röjt lite här hemma. Jag började i Tindras rum, men är inte färdig där än. Känns nästan som ett livslångt projekt. Det är grejer överallt, och framförallt en massa små papperskreationer som hon har producerat. Alla är kanske inte riktigt lika nogrannt utförda :)

Elliot är lite förkyld och snorig här, så han är inte helt på topp. Han har krupit efter mig nästintill hela dagen och sagt/gnällt mamamamamamamamamamamamamama!!!! Jisses, har snart sår i öronen. Nu sover han en stund, skönt det.

Ska bli skönt ikväll när båda kidsen har lagt sig och man kan sjunka ner i soffan framför TV:n...

Har förresten bokat in mig på ett skivstångpass imorgon. Känner mig redan livrädd, för jag är inte direkt superstark i armarna. Inte helt omöjligt att jag kommer tappa skivstången på någons fötter :) Den som lever får se, rapport utfärdas naturligtvis imorgon!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: