9 juni

2010-06-09, 08:15:27 / Kategori: Allmänt
Onsdag den 9 juni. En helt vanlig dag. Imorgon är det skolavslutning för Tindra! Hoppas, hoppas att vädergudarna är snälla. Åtminstone en stund på förmiddagen :)
Idag går studenterna ut på gymnasiet här. Brukar bli totalt kaos i centrum, så jag håller mig nog därifrån. Ska ju ner och jobba sen i eftermiddag, men då borde spektaklet vara över ;)

Ogillar att Elliot vaknar kl 6 varje morgon :( Och nu får inte ens jag somna om trots att jag sätter på TV:n till honom. Då börjar han gapa och hålla på, och sen kastar han nallar på mig. Rackarns... Vill ju gärna slippa vakna kl 6 hädanefter, nu när Tindra snart har sommarlov, och vi inte behöver gå upp tidigt längre.

Det verkar som om folk har börjat få sina skattepengar nu. Inte jag... Är detta någon form av utfrysning tro...? Inte för att jag ska spendera de pengarna ändå, de går rakt ner i semesterkassan. Men ändå... SHOW ME THE MONEY!!!
Längtar verkligen till vår resa nu, men det är ju dryga 70 dagar kvar. Nu tycker man att tiden sniglar sig fram. När resan över tycker man att tiden rusade förbi. När är man nöjd tro?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: