Stökig natt...

2010-06-04, 08:33:18 / Kategori: Allmänt
Igår på kvällen strax innan Elliot skulle lägga sig för natten märkte vi att han kändes jättevarm. Och of course, han har feber igen. Men jag undrar om det kan vara tandfeber...? Eller finns det ens något som heter så?
Jag har för mig att jag har läst nånstans att feber inte kommer i samband med tänder, men samtidigt tycker jag att var och varannan småbarnförälder säger att barnet har feber pga tandsprickning.

Hur är det med det där egentligen??

Så natten har varit lite halvstökig. Elliot fick sova i vår säng, och det vet vi ju av erfarenhet att det inte är en lysande idé direkt. Jag brukar få ett litet rufsigt huvud in i magen eller ryggen, och Jocke får stå ut med sparkar från små vassa fötter ;)
Flera gånger har han dessutom satt sig upp i sömnen typ, och letat efter sin hund eller bara för att vända sig och lägga sig med huvudet neråt. Men ändå är det tydligen dags att vakna för dagen kl. 6.30.
Nu var han trött igen, så jag har lagt honom. Själv sitter jag med en kopp kaffe och försöker gnugga sanden ur ögonen.

Hoppas verkligen han inte blir jättesjuk, för imorgon bär det ju av till Danmark hela dagen! Vi åker kl. 9 på morgonen och kommer hem efter 23 nån gång. Ringde igår och bokade brunchbuffén på båten :) Gissa om här ska ätas gott (läs MYCKET) !! Ska även försöka smussla med mig några av de där små goda muffinsarna som finns där. Kan vara gott att ha till kaffet senare på dagen ;)

Får se hur dagen blir här. Skulle träffat en kompis i stan, men vi avbokade iom febern. Vi får väl avvakta och se i vilken form lilleman är. Kanske blir det en tur till Liseberg med Tindra och hennes pappa.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: