Sushiknådande

2010-06-09, 21:52:57 / Kategori: Allmänt
Jag överlevde arbetspasset :) Med viss assistans från den lille asiatiske mannen ;) Det flöt på bra, men det känns i händer och armar att man inte knådat sushi på ett tag. Är redan lite öm, och det ska ju knådas ännu mer imorgon. För att inte tala om lördag, då blir det ett 10 tim pass. Här mjukstartar vi inte minsann, kör så det ryker!!

Kändes riktigt bra att jobba med den lille mannen ändå. Har öppnat några dörrar på glänt inför framtiden, och det känns riktigt bra faktiskt. Tom lite roligt kanske. Och grädde på moset var att han verkligen pratade så där roligt också :) Inga "R" bara "L" hahaha!!

Ska hoppa i säng nu så jag inte är helt koko imorgon när Tindra slutar första klass.
Var och köpte en liten avslutningspresent till henne innan idag. Pet shop fick det bli. Det har hon ju bara ungefär 50 av sedan innan ;) Efter avslutningen ska vi äta tårta hos mina föräldrar. Inte jag då såklart. Jag skakar mina soppor ett tag till ;)

God natt kära vänner ♥




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: