LJUVLIGT...

2010-03-23, 11:21:00 / Kategori: Allmänt
Igår var det inte mycket som gick rätt...

Lämnade in min mobil på lagning, eftersom den har flippat ur totalt. De trodde det var mjukvaran som behövde uppdateras. När jag kom senare på dagen för att hämta den så var den inte lagad, och kan inte heller lagas. Det är kretskortet som har pajat, efter att jag har tappat den några gånger. Hmm... Inte nöjd med det här alls, eftersom jag har bindningstid kvar till augusti, och betalar alltså på själva telefonen fram tills dess. Nu måste jag köpa en ny, så det blir liksom kaka på kaka.

Efter detta tränade jag, och passet var så dåligt att jag nästan lika gärna kunde stannat hemma.

Lite gladare blev jag dock när jag såg att jag skulle få pengar tillbaka på skatten i år också :) Den glädjen höll i sig en halvtimme, ända tills Jocke kollade sitt skattebesked. Han har, ända sedan vi träffades för fem år sedan, alltid fått tillbaka en hel del pengar. Därför trodde vi att det skulle bli så i år också, och att de pengarna skulle gå rakt ner i semesterkassan.
Tji fick vi kan man säga, när Jocke fick restskatt på det tredubbla beloppet som jag får tillbaka....

Man kan inte direkt säga att jag skuttade runt av glädje här hemma igår kväll alltså. Semestern hänger jävligt löst nu. Så typiskt att det finns inte!!!

Och till råga på allt så vaknar man idag av att det ösregnar ute och blåser hej vilt. Nu är det en sån där underbar period, fylld av I-landsproblem!!!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-03-23 / 11:44:58

Åh, jag är så ledsen för din skull - vet ju hur du sett fram emot resan! Kram

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2010-03-23 / 22:23:28

Du får se det som jag regnet gör att snön försvinner och blåsten behövs för att torka upp regnet för att inte källen släppt:-)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: