BYE BYE MAJ

2010-05-31, 08:37:20 / Kategori: Allmänt
Sista dagen i maj. Fortfarande inte riktig sommar, men denna veckan ska visst värmen komma i alla fall. Det är ju en början, sen får vi hoppas att solen hittar fram genom molnen snart också! Kikar på SMHI nu, och det ser ganska bra ut :)

Inga stora planer idag.
Ska till centrum och hämta ut mitt paket från Ellos, och så ska jag betala in Jockes skatt :( Hade hellre tagit de pengarna och shoppat, men men... Kanske stannar vi till på Arken och leker lite på vägen hem.
Ska bli kul och se om grejerna från Ellos passar. Jag minns inte riktigt vad det var jag beställde, så det blir spännande :) Bikinin minns jag så klart, men det kan lika gärna bli en skräckupplevelse att prova den...

Nu ska jag dricka upp mitt choklad & chili-te. Det var faktiskt helt ok, smakar choklad med lite sting i :) Kan behövas så här på morgonkvisten ;)









» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: