DET ELLER DET ELLER DET ELLER DET...?

2010-05-15, 15:54:33 / Kategori: Allmänt
Nu är det snart dags att sjappa till restaurangen för en überromantisk middag med min älskade ♥ Haha, überromantisk, vi får väl se :) Har dock fortfarande inte kunnat bestämma mig för vad jag ska äta. Valde mellan scampi och kött. Sen råkade jag titta på pastamenyn, vilket inte alls var en god idé... Nu velar jag mellan... ca 9 olika rätter. Kanske får köra blunda och peka metoden.

Elliot lämnas till sin gudfar, Tindras pappa. Han kommer stortrivas och sköta sig utomordentligt. Det gör han alltid när han är där. Kanske pillar lite väl mycket på saker, men det kommer man ju inte undan var man än är.

Näpp, dags att kamma sig, och sen är det tjingtjing!

Marih
BLOGG: http://marih.blogg.se/ 2010-05-16 / 17:20:10

Den har jag sett...något annat tips?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: