NYA SOVTIDER :)

2010-05-15, 10:32:24 / Kategori: Allmänt
Igår sov ju Elliot ända till 8.30, och idag likaså! Fast jag trodde inte klockan var så mycket när han ställde sig upp och började gapa på oss, för det var så himla mörkt. Men kollade mobilen, och visst, klockan var 8.30 :)
Efter lite bus och gos i sängen var det dags att gå upp och äta frukost.

Vi var ute och gick en kvällspromenad igår efter middagen. Jätteskönt faktiskt, det borde man göra oftare. Elliot satt i pyamas i vagnen, så när vi kom hem var det bara att ge honom flaskan, sen somnade han.

Idag har jag planerat att baka både chokladbiskvier och den där kladdkakan med mjölkchoklad och minimarshmallows. Kanske bjuds mamma & pappa över på en liten snabbfika innan jag och babe beger oss till restaurangen i kväll.

Förresten, gårdagens film blev Law abiding citizen. GRYM!! Säger bara en sak - SE DEN!!! Jag ♥ Gerard Butler=sant ;)

Bild från Google!



Carolina
BLOGG: http://www.carolina1979.se 2010-05-15 / 11:03:17

Härligt att E börjar förstå tjusningen med att sova länge - myys! ;-) Hoppas ni får en fin lördag... och om du vill får du gärna kika på möjligheten om vi kanske kan planera in en dejt snart? kram!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-05-15 / 12:12:50

Normalt sett så är jag inte ledig på vardagar om det inte är något speciellt som jag tagit ledigt för eller om det är röd dag mitt i veckan... så helgerna är väl det som är enklast skulle jag tro. kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: