Dinner out!

2010-10-17, 21:41:44 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Igår blev vi så snällt bortbjudna till Tindras pappa på hemgjord pizza. Dock var det bara jag som gick dit. Darling fick någon akut magsmärta, och lilleman var trött som en gammal gubbe, så han fick vara hemma med pappsen och sova. Men jag fick i alla fall god mat :)


Idag skulle det lagas crepes, men så ringde mamma och bjöd över oss på porterstek. Vem fasen tackar nej till det?! Så det blev middag borta idag också. Skönt att slippa stå och laga mat! Det blev istället tid över till att baka både päronkaka och kardemummakaka som nu ligger i frysen. Ok... En liten bit kardemummakaka ligger väl framme fortfarande då... ;)


Helt apropå absolut ingenting!!! Veckans roligaste - som jag fortfarande garvar arslet av mig åt var fredagens Idol. Och! Missuppfatta ingenting nu, för Andreas Weise är en av de bättre som är med i år. Men att jag inte bara la mig ner och dog när han sjöng fel, för det blev ju så tokroligt fel också!!! Hörde ni??? "There´s a hole in my face..." Hahaha!!! Lika roligt fortfarande :) "There´s a hole in my soul" skulle det vara, för er som inte kan texten. Tja... Ett hål i ansiktet måste vara... tough shit!


Ett exempel på min utomordentligt mogna och excellenta humor!



jessica
BLOGG: http://jessica-envanligblogg.blogspot.com 2010-10-17 / 22:38:34

haha!

Karro
BLOGG: http://www.appelblomman.blogspot.com 2010-10-17 / 23:13:22

Va skönt att bli bortbjuden på mat!! De är inte helt fel;-)!!! Kram K

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2010-10-17 / 23:48:25

Ska vi försöka få ihop någon dag, med promenad och fika? Kanske nu på torsdag?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: