Eko!!

2010-09-29, 22:24:14 / Kategori: Meningslösa inlägg...
Här på bloggen har det nästintill ekat idag... Kass uppdatering, jag vet! Men dagen liksom bara rann iväg, och det blev inte så mycket datortid.


Har legat i sängen och slappat och kollat på TV nästan hela kvällen. Nattade Ellioten, och sen fastnade jag framför TV:n. Kollade bla på Idol :) I år finns det väl bara en vinnare, inget snack om saken. Sverige har inte haft en sån raspig rockare i Idol som Jay Smith - ever! Mer sånt åt folket!!!


Gick upp nu för att ta en lätt kvällsmåltid, då jag ligger alldeles för mycket under mina rekommenderade kalorier idag. Och när jag reste mig upp ur sängen så var jag svinyr... Så jag fyllde på med två knäckemackor och lättfil.


Dags att lägga sig nu märker jag, det är bara en massa svammel här inne. God natt mina vänner ♥






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: