ÖVERKLASSKÄRRINGAR

2008-04-22, 18:33:56 / Kategori: Allmänt
Tänk att en liten överklasskärring kan förstöra hela ens dag, med bara ett par få meningar. För detta var precis vad som hände mig idag på jobbet. Var på tämligen gott humör, särskilt eftersom vädret var precis lika glimrande idag som i går.
Men så plötsligt ramlade det in en sån där liten rikemansslyna som tror att hon vet så himla, jävla mycket. Och så började hon domdera och berätta för mig hur jag ska göra mitt jobb. Woowoowoo, hold your horses - är det DU eller jag som jobbar här???
Bara för att hon svansar in i sina dyra designerkläder så betyder ju inte det att hon bossar över världen. Eller?!

Och andra dumma kommentarer från kunder. 1.5 tim innan vi öppnade idag stack en morsa in huvudet och frågade om vi hade öppet.
Till saken hör att ALLA stolar i restaurangen hängde uppochner vända på borden, sådär som man gjorde i skolan ni vet. Eh... Vänta lite jag måste tänka... Har vi öppet eller inte?? Brukar man sitta på uppochner vända stolar när man går på restaurang?

SKÄRPNING GOTT FOLK!!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: